معرفی بازی | کاپیتان سوباسا «Captain Tsubasa: Dream Team»
  • کد مطالب: ۱۶۴۲۹۴
  • /
  • ۱۶ خرداد‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۰

معرفی بازی | کاپیتان سوباسا «Captain Tsubasa: Dream Team»

شاید کارتون فوتبالیست‌ها را دیده‌ باشید، شاید هم تعریف آن را از بزرگ‌ترها شنیده‌اید.

علیرضا وفایی نیا - شاید کارتون فوتبالیست‌ها را دیده‌ باشید، شاید هم تعریف آن را از بزرگ‌ترها شنیده‌اید.

فوتبالیست‌ها یک کارتون محبوب ژاپنی بود که در کشورمان طرفدارهای زیادی داشت. در بازی امروز، می‌خواهیم دنیای فوتبالیست‌ها را دوباره زنده کنیم.

در بازی Captain Tsubasa: Dream Team شما در نقش کاپیتان سوباسا به دنبال معروف شدن در دنیای فوتبال خواهید رفت. داستان بازی از شما قهرمان می‌سازد و می‌خواهد که تیم فوتبال کاپیتان سوباسا را کنترل کنید.

همه‌چیز در دستان شماست و باید به کاپیتان سوباسا و دوستانش کمک کنید داستان‌های موفقیت‌آمیزشان را یک‌بار دیگر رقم بزنند. بازی فضاهای رقابت مختلفی دارد.

به همین دلیل، همه‌چیز در دنیای این بازی در نگاه اول پیچیده و سخت به نظر می‌رسد. اما اگر کمی به این بازی فرصت دهید، به‌آرامی سازوکارهای آن را خواهید آموخت و می‌توانید از اجرای آن لذت ببرید.

شما در دنیای بازی با سه خط داستانی متفاوت رو‌به‌رو خواهید شد که هرکدام از آن‌ها در بازه‌ی زمانی خاصی اتفاق می‌افتند و محتوای خاص خودشان را نیز دارند.

در کنار بخش داستانی، این عنوان به شما اجازه می‌دهد به تیم‌ خود استراحت دهید، با بازیکنان‌ تمرین کرده و در نهایت، بازیکنان و کادر فنی جدیدی بخرید و آن‌ها را به تیم اضافه کنید.

بازی یک بخش آنلاین هم دارد که در آن می‌توانید با تیمی که ساخته‌اید، به رقابت با دیگر بازیکن‌های سراسر دنیا مشغول شوید و ببینید چه‌قدر در دنیای فوتبال حرفه‌ای شده‌اید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.